Search This Blog

SELAMAT DATANG....... WELCOME~~~

Salam... selamat datang ke blog inspirasi jebat.... Moga moga ianya memberi manfaat dan informasi yang berguna kepada anda. sebarang cerita atau berita yang di sampaikan didalam blog ini tiada niat dengan sengaja atau tidak sengaja untuk menjatuhkan maruah, reputasi atau sebarang pandangan sama ada individu, syarikat mahupun negara. di harap anda dapat menerima blog ini...

ikhlas dari,
Jebat USM

Tuesday, April 17, 2012

Sendayu Tinggi Tak Bersalah!!!!!

Harap Harap takdak lah mana2 pihak yang tutup periuk nasik orang lain~~~
Orang lain yang tak bersalah pun terlibat~~~
Lagi satu... janganlah pihak pihak tertentu terus "jump in conclusion". siasat dulu...
bak kata org jawa:

"Dont judge the book by it Cover"

Bak kata Singh dalam filem Seniman Bujang Lapok:

"Dia punya rezeki dia makan... awak punya rezeki, awak makan.... Apa salah kah makan sama sama?"





Rozita Ibrahim mengadakan sidang media berhubung produk Sendayu Tinggi yang dirampas Bahagian Penguat Kuasa Farmasi, Kementerian Kesihatan di Kuala Lumpur, semalam. Turut hadir, Naziera Jaafar (kanan).



KUALA LUMPUR 17 April – Sebuah syarikat pembekal produk berasaskan kesihatan tidak menolak kemungkinan produknya disabotaj pihak tertentu sehingga dirampas Kementerian Kesihatan kerana disyaki mengandungi racun berjadual yang diharamkan.
Wakil syarikat itu, Naziera Jaafar berkata, pihaknya memperoleh bahan mentah sebagai ramuan produk mereka daripada pihak ketiga, sekali gus mendedahkan bahan mentah itu kepada unsur khianat pihak tertentu.
“Kami berasa kesal dan malu kepada Sendayu Tinggi Holdings Sdn. Bhd. (Sendayu Tinggi) berhubung kejadian ini kerana produk ini adalah formulasi pengasas syarikat itu, Rozita Ibrahim yang memberi kepercayaan serta tanggungjawab kepada kami untuk mencari bahan mentah sebagai campuran minuman atas faktor kepakaran kami miliki.

Sumber dari : Utusan Malaysia Online - Dalam Negeri (18/04/2012)

No comments:

Post a Comment